Strona główna

piątek, 15 lipca 2011

Nowy rozdział.

Eeem. Teraz i ja chcę cuś napisać. Uważam iż Sylwia zrobiła dobrze usuwając notki. Teraz jest mniejszy bałagan.
Z nowym rozdziałem w życiu jestem nowa ja. afterdark,. tak naprawdę słucha innej muzyki niż mówiła. Słucha rocka, metalu, grunge, hard rocka. Kocha Japonię, ogląda anime, rysuje mangę, interesuje się modą japońska, jak i samym krajem. Nie jestem niczyją kopią, fanką. Jestem sobą. W życiu nie chodzi o to by być popularnym. Najważniejsi są przyjaciele i rodzina, a nie internetowe głupoty. Otwieram się tu na ludzi, bo chcę byście mnie polubili. W rl mi się nie układa za bardzo. No cóż poradzić. Chcę być przez Was zaakceptowana i proszę o to po raz kolejny. =33

1 komentarz:

Jobove - Reus pisze...

great blog, congratulations
mine tell me that is abusive, but almost nine hundred thousand people
believe that a greeting from Reus Catalunya