Strona główna

czwartek, 21 lipca 2011

Życie jest niestabilne..

Siemka ;*

Dni u mnie płyną dość szybko..mało dzieje się w moim życiu...a może nawet dużo sama nie jestem w stanie tego określić.

We wtorek wieczorem o mały włos nie straciłam kolegi..tak bardzo tego bym nie chciałam..mam nadzieję, że już wszystko sobie wyjaśniliśmy..nie chciałabym go stracić..

W środę w nocy miałam już wyjeżdżać nad morze ..cóż pogoda nie dopisała i siedzę przy kompie..

Dzisiaj planów żadnych nie mam...może jak będzie ładna pogoda pojadę nad jezioro..albo spotkam się z Ledą <3

Moje wakacje w większości polegają na siedzeniu przed komputerem albo oglądaniu TV..

Czy Wy macie tak samo ?

PS. Przepraszam za takie nieskładne..i krótkie notki ..ale nie  mam o czym pisać ale nie chcę zaniedbywać bloga..

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Pewnie komp TV i cały dzień zmarnowany.
Zapraszam do mnie.
http://wiwcia.blogspot.com/