Strona główna

piątek, 23 września 2011

,

PRZEPRASZAM!
Pewnie ktoś sobie pomyśli: Pisze to kolejny raz, to robi się już nudne, ale tym razem została ZASYPANA ilością kartkówek, sprawdzianów, diagnoz, zadań domowych i jeszcze organizacją urodzin. Na dodatek mama zabrała mi laptopa, dzięki mojej kochanej siostrzyczce, która po raz kolejny nakłamała, że siedzę po nocach, więc zostałam całkowicie odcięta od internetu.









Oh, dziękuję, czuję się zaszczycona, to takie sweet<3
A poważnie? Je pierdolę. Ale śmieszne, uśmiałam się...

Zorganizowałam urodziny. Zaproszone było...w sumie 10 osób. Jeszcze wczoraj miało przyjść 7, dziś okazało się, że zostało ich...3. Dziękuję!
Udało mi się w ostatniej chwili zaprosić 2 nadprogramowe osoby, więc urodziny się odbędą. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Słucham Don't Stop Believin w wykonaniu Glee, usiłuję dokończyć sprzątanie i ozdobić pokój. Mimo, że po drodze spotkałam strasznie dużo przeszkód, w końcu się udało. Jutro moje urodziny.

Na ten weekend czekałam już od samego poniedziałku, mam dość szkoły, jest o wiele ciężej niż w mojej podstawówce, no ale w sumie się temu nie dziwię.
Powoli mam dość mundurków i związywania włosów, ale przynajmniej mogę nosić glany <3 które i tak muszę potem zmienić.
Mimo wszystko KOCHAM moją nową szkołę.
Idę kończyć wszystko związane z jutrzejszą imprezą. Dobranoc <3

Brak komentarzy: