Strona główna

piątek, 23 września 2011

RainbowNeko~ piątek

Dzisiejszy poranek jak zwykle przyprawiał mnie o niezbyt dobry humor, ponieważ trzeba było iść do szkoły. Jedyną rzeczą, która mnie pociesza jest to fakt, że mam coraz więcej super przyjaciół z którymi zawsze mogę się pośmiać. Ubrałam się jak zawsze i wyszłam po 8 z domku. Po drodze spotkałam Łukasza z którym chodzę do klasy i razem dotarliśmy do szkoły. 
Godzina wychowawcza- sprawdzian który ma ocenić co umiemy z języka polskiego.
Religia- nuda. Pani jak zwykle z nami żartowała.
Historia- chyba było coś o judaizmie i żydach.
Angielski- zastępstwo z jakąś dziwną panią.
Niemiecki- powtórzenie wiadomości przed sprawdzianem.
Chemia- kontynuowanie tematu o metalach.
Na każdej przerwie oczywiście coś się działo. Całą 20 minutówkę przeznaczyłam na śledzenie z Kasią chłopaka, który jej się podoba. No i na lekcjach oczywiście zawsze była beka.
Do domu wracałam z Asią. Jak zwykle gadałyśmy na różne tematy. Wstąpiłyśmy do sklepu i kupiłyśmy sobie chrupki. W domku zjadłam obiad, obejrzałam Trudne Sprawy i Dlaczego Ja?. XDD Nawet śmieszne było. Potem jak zawsze słuchałam muzykkki. Dzisiaj wsłuchiwałam się w piosenki śp Amy Winehouse. Miała wielki talent <3. Dobra je lecę dalej oglądać Skinsów. Do następnej notki!


1 komentarz:

Aleksandria pisze...

Uwielbiam twoje notki.