Strona główna

niedziela, 4 września 2011

Piątek u After.

Piątek minął mi jak najbardziej dobrze. Wstałam po 6 i zrobiłam wszystkie czynności związane z moim wyglądem. Założyłam na siebie czarną koszulkę z żebrami, czarno-szare rurki i turkusową bluzę. Do tego moje kochane skejty i jelly zegarek. Wyszłam około 8:15 wiedząc, że jestem umówiona z nowymi koleżankami pod szkołą. Gdy dochodziłam do ławek, parę metrów od szkoły zauważyłam Kasię, Asię i Anastazję. Na powitanie wielki hug z Kasią bądź Asią. Nie rozróżniam ich, bo są bliźniaczkami. ;DD Weszłyśmy do szkoły i szukałyśmy naszej szatni. Ciekawe jest to, że są różne pomieszczenia w których są 3 boxy, po 1 dla każdej klasy. (my jesteśmy w pomieszczeniu klas A, B i C)
Godzina wychowawcza- pani opowiadała nam o szkole i zasadach BHP. Siedziałam z Anastazją i pani ją poprosiła do czytania regulaminu. Hah. Śmiałam się z niej trochę. Moje biedactwo♥
Chemia- znowu siedziałam z Anastazją. Pani mówiła nam o regulaminie pracowni chemicznej i PSO.
Historia- trafiła nam się okropna baba. Musieliśmy ustawić się w pary przed klasą :S Usiadłam w ostatniej ławce z Kasią♥ i nabijałyśmy się z tej psycholki. Lubię historię, ale zachowanie tej baby i jej gatki są okropne. Aż zniechęcają do nauki.
Angielski grupy nimieckiej*- ponownie usiadłam z Anastazją. Pani nam zrobiła test, aby wiedzieć, które podręczniki mamy kupić.
Niemiecki grupy niemieckiej*- zasady i system oceniania oraz kilka zasad języka niemieckiego. Siedziałam z Elwirą♥
Geografia- zasady i system oceniania oraz czym jest geografia i co będziemy robić na naszych ciekawyyyych lekcjach(XD)
Potem do domciu. Wracałam z Asią, która chodzi do klasy A (ja chodzę do C). Usiadłyśmy na ławce,  zjadłyśmy coś i przeglądałyśmy nasze plany. Nie obyło się bez obgadywania nauczycieli.
W domu zjadłam obiad i opowiadałam wszystkim co dziś robiłam, bo to dla mnie niezwykłe, że już jestem taka dojrzała, że chodzę już do gimnazjum. A tak wgl to kocili u nas w szkole:C Kasia z 2 klasy napisała mi na ręce kotek♥

*grupa niemiecka jest tą do której chodzę, ponieważ połączyli moją klasę z grupą piłki nożnej i mamy oddzielnie niektóre lekcje.
 



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ładne zdjęcie

Aleksandria pisze...

U mnie też kocili . xD