Strona główna

wtorek, 6 września 2011

huhuhu.

Kochani, notka na szybko z dzisiaj. Przepraszam za wczorajszy brak notki, ale czas mnie goni i ledwo znajduję chwilę na komputer.
Rano wstałam, umyłam głowę i się wyszykowałam. Założyłam dzisiaj bejsbolówkę, koszulkę z żebrami i rurki. Uczesałam się w kucyka bo mieliśmy basen, ale na razie tylko zasady były i nie wchodziliśmy do wody. Jako dodatek jak zawsze miałam mój jelly zegarek.
Biologia- jak na razie łatwy temat o dziedzinach biologi itp.
Matematyka- liczby naturalne, całkowite i wymierne.
Basen- PSO i BHP.
J.polski- sprawdzanie pracy domowej i zasady oceniania.
Religia- PSO i BHP.
Muzyka- PSO i BHP.
Niemiecki- jak się witać itd.
Potem do domciu. Pomogłam naprawić komputer. Zjadłam obiad. Zrobiłam lekcje. Obejrzałam dlaczego ja i wyszłam na dwór z Asią. Byłyśmy na orliku i jak zawsze była beka.
Idę się spakować. Baju. ;*

Brak komentarzy: