Strona główna

poniedziałek, 12 września 2011

Szkoła...szkoła.. szkoła

Witajcie ;*


Dzień w szkole minął nawet dobrze.. gdyby nie moja 1 z kartkówki z niemieckiego.. ;/


1.Niemiecki- Kartkówka na którą nic nie umiałam... murowana 1
2.Fizyka- Nudy... siedzenie w pierwszej i za niskiej ławce mnie denerwuje -,-
3.Religia- Głupia baba kazała mi i Weronice sprzątać sale na przerwie -,-
4.Matematyka- Pani oddała nam sprawdziany nie na ocenę.. poszło mi słabo :/
5.Angielski- Spoko lekcja.. pani mogłaby nic nie zadawać ..
6.Polski- Nudna lekcja.. jeszcze pani mnie wkurza ... ma jakiegoś bzika na punkcie czystości
7.Chemia- Bardzo śmieszna lekcja : D

Maaasakra.. powiem Wam tyle że nie wiem co mogłabym jeszcze tu napisać..

Notki.. nie za ciekawe.. nie mam o czym pisać.. jedyne na co mam ochotę to iść spać i mieć gdzieś szkołę :)

2 komentarze:

Katsuumi pisze...

A tam nieciekawe, przynajmniej wiemy co sie uciebie dzieje ;)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi miło jak dodasz go do obserwowanych :)

Anonimowy pisze...

Co u ciebie nowego ? Napisz notkę !!!!!!!!!!!