Strona główna

niedziela, 6 listopada 2011

Hmm~

Pewnie większość ciekawi co tu robię. Odeszłam z internetu na trochę czasu, ale postanowiłam wrócić. Niektórzy pewnie będą mnie hejtować, tak jak znana nam nekoayame, która prowadziła bloga o byciu lolitką. Co do lolit. Ja nią nie będę. Nie zniżę się do takiego poziomu. Teraz pytanie: czemu nekoayame ma mnie hejtować? To był wrzesień kiedy spytałam się co z tym naszym blogiem, a ona zaczęła pisać, że ją wykorzystuję, obrażała mnie i moją rodziną i poniżała za to w jakiej sytuacji finansowej wtedy byłam. Rika tylko o tym wiedziała i mnie pocieszyła <'3. Ale są też dobre strony pisania na tym blogu. Chcę się otworzyć, pokazać jaka jestem. Bo w rzeczywistości uważają mnie za ładną, nieśmiałą osobę, a ja staram się zmienić. Moim zdaniem nie jestem ładna, ale co do nieśmiałości się zgodzę. Aktualnie chodzę do gimnazjum. Gimnazjum zmienia człowieka. Racja.. Jestem inna niż w podstawówce. Mam innych przyjaciół. Wszystko jest inne i nowe. Ale czuję, że w środku się nigdy nie zmieniam. Gdy byłam scene byłam sobą i teraz też jestem sobą. Nie robię nic na pokaz i nie uświadamiam innym, że jestem zajebista. To tyle. Do zobaczenia w następnej notce.
                                                                                                                                             
                                                                                                                            

1 komentarz:

Klaudia pisze...

sorry za pytanie.. ale kiedy ty niby byłaś scene ? o.o