Strona główna

wtorek, 22 listopada 2011

Yay~

Śnił mi się jakiś idiotyczny sen, ale go nie opowiem xD Rano jak zwykle poranna toaleta i wyjście do szkoły. Szłam nieco szybciej, wbiegałam przed samochody na przejściu, bo koło mnie jest taka idiotyczna ulica gdzie są zawsze korki na jednym pasie ._. Szłam szybciej tylko dlatego, że chciałam go przynajmniej zobaczyć. Po wejściu do szatni jego wzrok od razu się na mnie skierował, a mój na niego. Ja jak zwykle się zestresowałam i poszłam ławeczkę dalej zmienić buty :c Po chwili przyszła Wiwi i czekałyśmy na resztę. Aśka kulała, bo jej sis ją kopnęła i miałam niezły ubaw z laskami robiąc sobie z niej jaja X'D. No i każdy od razu miał podjar moją bluzą. Co chwila się pytali gdzie kupiłam, ile kosztowała i kazali mi nakładać kaptur, bo były na nim kocie uszka! :3
Niemiecki- nic nie robiliśmy, bo pani gdzieś biegała co chwile. Cały czas gadałam z Elwirą, Olką i Kaśką.
Biologia- kolejny nudny temat, tym razem grzyby i porosty. Przynajmniej pani nie pytała.
Matma- sprawdzian. Nie zrobiłam jednego zadania, ale pewnie i tak 2 lub 3 dostanę xd
Basen- pływaliśmy 12 basenów stylem dowolnym.
Polski- Pani oddawała sprawdziany i mówiliśmy o liryce:
-Szóstka, Natalia.
Cała klasa: wow, kujon!
A ja z niedowierzaniem poszłam do biurka pani z uśmiechem. Pierwsza szóstka z lektury jakiejkolwiek :o
Religia- pani oddawała zeszyty i mówiliśmy o adwencie i wielkim poście. Dostałam 5 i 4.
Muzyka- mówiliśmy o muzyce barokowej.
W drodze do domu brechtałam się z Ulą i Anką na całe osiedle, o boshe jak to wyglądało xD. W domu mama akurat się wyrobiła z obiadem no i miała wolne więc musiałam jej coś tam powiedzieć co było w sql.  Potem trudne sprawy i poszłam słuchać muzyki do pokoju z racji tego, że nic nie jest zadane. I po 19 odebrano mi słuchawki :< I tera nie mogę słuchać. Aktualnie czekam na Niego i się nudzę.


1 komentarz:

charlie pisze...

Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))