Strona główna

niedziela, 11 marca 2012

Przyjaźń

Cześć !

Z powodu, że jestem chora mam wiele czasu wolnego.. naszło mnie na napisanie notki, więc otóż zaczynam...

Wpadłam na pomysł napisaniu notki, nie o mojej codzienności, a o pewnym temacie, a właściwie PRZYJAŹNI.
Może zacznę od definicji słowa przyjaźń..

Przyjaźń - duchowa, emocjonalna i platoniczna więź łącząca dwoje lub więcej ludzi, oparta na wzajemnym zrozumieniu, wspólnych doświadczeniach. 
Przyjaźń jest cnotą, złotym środkiem między wadami wrogości i pochlebstwa. 
Cechami idealnej przyjaźni są: zaufanie i wierność, życzliwość i szczerość.

Definicja wzięta z internetu.. tak dla ułatwienia zrozumienia tematu.

Osobiście mam w realu kilku dobrych znajomych..ale i przyjaciół..Jednym z moich przyjaciół jest Paula..znamy się od pierwszej klasy szkoły podstawowej..czyli już 7 lat, jak to szybko zleciało ;o
Z Paulą nie chodzimy do jednej klasy w gimnazjum, ale do jednej szkoły i mamy nadal ze sobą dobry kontakt.
Może teraz o przyjaźni nie realnej, a właściwie przez internet.. uważam jedną osobę z internetu za moją przyjaciółkę..tak to ty Gabi ;)
Poznałyśmy się kiedyś na stardollu.. potem pisałyśmy na różnych czatach  np. u Mimi, w końcu wpadłyśmy na pomysł wspólnego bloga..i ona dołączyła do mojego <tego> bloga.. w sumie znamy się już około 2 lat :D
Chcemy się spotkać..ale kilometry na to nie pozwalają..chociaż kiedyś na pewno się spotkamy :]
Oj..wtedy będzie się działo :)

Dobra. powróćmy do tematu..

Przyjaźń powinniśmy szanować, bo zwykle jest jedna na lata..i gdy ją utracimy ciężko jest zdobyć ponownie taką samą..nigdy nie będzie taka jak kiedyś..
Cóż nie bardzo wiem co tu dalej pisać.dawno tego nie robiłam..więc zakończę tą bez sensowną notkę


Przyjaciel to ktoś, kto daje totalną swobodę bycia sobą.
- Jim Morrison






3 komentarze:

Charlotte pisze...

Przyjaźń ja bez moich przyjaciółek bym nie przetrwała :)Tak też uważam ,że przyjaźń trzeba szanować .

Anonimowy pisze...

to ty na zdjęciu ?

Sylwia pisze...

Tak ja ;)