Strona główna

niedziela, 11 marca 2012

Zaskoczenie ;o

Witam ;)

Jestem mile zaskoczona, że ktokolwiek skomentował moją ostatnią notkę, już myślałam, że nikt tu nie zagląda.. ;o

W sumie...to moja wina, że wszyscy obserwatorzy tego bloga odeszli i już nie czytają go..kiedyś porzuciłam i tak sobie leżał..i leżał ten blog ale ostatnio przypomniałam sobie o nim i o tuż takim sposobem jesteeem ! :D

Aktualnie siedzę przed monitorem komputera..jest godzina 00:07 i jakoś w sumie spać mi się nie chce.. jestem chora, więc poniedziałek spędzam w łóżku..albo jak to w zwyczaju przed komputerem.

Dobra w sumie nie wiem co tu napisać..muszę jakoś wziąć się za odnowę tego bloga i tak sobie myślę to chyba poświęcę trochę czasu i będę pisać tu na blogu.. ten blog jest dla mnie czymś takim hym.. jak pamiętnik ? Tak to dobre stwierdzenie, łączy mnie z nim sentyment..dzięki niemu zaprzyjaźniłam się z dwiema cudownymi dziewczynami, Gabi i Natalią <3

Dobra to koniec na dzisiaj..nie wiem o czym tu pisać..dawno tego nie robiłam, ale raczej przypomnę sobie to w najbliższym czasie ;D


3 komentarze:

Charlotte pisze...

Fajnie że zdecydowałaś się napisać nową notkę :) Teraz już tylko z górki :) Może masz ochotę poobserwować ?

Sylwia pisze...

okej już dodaję się do obserwatorów ;D

N. pisze...

Cieszę się że wróciłaś ;)
Czekam na kolejne notki.
A tak w ogóle - bardzo ładne zdjęcie *___*