Strona główna

czwartek, 22 września 2011

RainbowNeko~ czwartek

Dzisiejszy dzień był w miarę ok. Wstałam nieprzytomna z rana. Boshe. Idę do garderoby i w lustrze widzę dziewczynę w rozmazanym makijażu, która wygląda jak osoba, która całą noc imprezowała. Ja nie imprezowałam tylko przez 4 godziny robiłam cały alfabet i cyfry pisma technicznego po 18 razy każdą literę i cyferkę. Włożyłam dzisiaj moją nową bluzę i rurki. Oczywiście do tego zegarek i nowo kupione skejty z Adidasa.
Basen- siedziałam na ławce, bo jestem przeziębiona.
Wf- rzucanie piłką lekarską.
Fizyka- obliczanie powierzchni.
Matma- nudyyyyyy
Technika- pan mi powiedział co poprawić i muszę przynieść to na poniedziałek.
Polski- powtórzenie o trybach czasownika.
Polski- nie pamiętam.
Podczas powrotu do domu zczaiłam się, że noga mi krwawi, bo buty mnie obtarły :< W domu zjadłam obiad i jak zwykle nie obyło się bez telewizora i komputera. Zrobiłam lekcje i nadal siedzę na kompie. Zaraz idę się spakować i w kimcie bo dużo nie śpię.


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

My chcemy Gabrielle-
Bursztynka. Kochamy ją <3
Jesteśmy jej fankami ;***
Gabi, kochamy cię, napisz szybko jakąś notkę.
Wierne Fanki
P.S. Twój styl ubierania nas inspiruje ;*;*;*

nusiek. pisze...

ja pierdole co to jest kuźwa?