Strona główna

piątek, 11 listopada 2011

Welcome back!

Po długiej przerwie znów tu piszę! Chciałabym bardzo podziękować Sylwii, za to, że mnie przyjęła. Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę.
Powodu mojego zniknięcia z bloga nie podam, tak samo mojej reakcji, gdy się o tym dowiedziałam ( jak tak dalej pójdzie, to wszystko napiszę, a nie chcę ). W każdym razie, znów tu jestem!
Przez ten czas bardzo się zmieniłam, i jestem z tych zmian zadowolona. Mam o wiele więcej czasu, niż do tej pory, więc notki będą pojawiać się częściej, niż przed moją nieobecnością.
Nie mam pojęcia, co jeszcze mogę napisać. Przedstawiałam się już tutaj, nawet kilka razy, a powtarzanie w kółko tego samego jest naprawdę nudne.

Mam nadzieję że tyle wystarczy, jak na notkę po przerwie.
Gabby
PS. Wspominałam już, jak bardzo jestem wdzięczna za ponowne przyjęcie mnie do tego bloga? Dziękuję <3

Brak komentarzy: